riven3d Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 check your emails everyone if you renewed your membership recently it might be in your spam folder. title of email is Claim your $50 reward for renewing with Walmart+! this is legit, I received my GC code shortly after requesting it, code worked just fine. enjoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bopeep Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 I just extended mine through November. If this were a guarantee, I'd renew it. The $50 gift card would make it pay for itself. But my luck, I'd renew for $100 and not get the gift card :). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hokie7373 Posted November 9, 2023 Share Posted November 9, 2023 Thank you for posting this. We got that offer too and I immediately thought it was spam. My wife goes but how do they know this would be our second year? I’m guessing they sent this to everyone that signed up at black Friday last year and don’t want us all to bolt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mommy2twingles Posted November 12, 2023 Share Posted November 12, 2023 Mine renewed 11/1 and I did not get the offer Link to comment Share on other sites More sharing options...
riven3d Posted November 13, 2023 Author Share Posted November 13, 2023 13 hours ago, mommy2twingles said: Mine renewed 11/1 and I did not get the offer did you look in your spam folder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mommy2twingles Posted November 13, 2023 Share Posted November 13, 2023 11 hours ago, riven3d said: did you look in your spam folder? Yes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kash Posted November 13, 2023 Share Posted November 13, 2023 I think if you pay for Sam’s plus then Walmart ought to be included. Just saying. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts